Monday, November 16, 2009

facebook n our family

hehe kali ni nk citer sket psl facebook
yeah skang ni dh menular kpd almost sluruh family aku lak
dari yg plg muda umo 13 smpaila abg aku yg sulung umo 40
sume ade fb

adik bradik aku ade 5,aku no.4
in total skang,ade abg asan ,wife dia k ani the policewoman,and ank dia yg 1st.
abg asan ni yg sulung la,keje kartunis,he
kalo ade yg lum tau,dia ni yg lukis kartun jaki jipang dlm majalah gila-gila satu mase dlu
n byk gk kartun dia dlm mjlh lain cthnye mjlh 'APO?'
,nama pena dia dlm gila-gila ialah 'asan' ,kalo dlm 'APO?' dia guna 'joe labu'
so geng2 dia dlm fb,kbykkannya adlah di kalangan kartunis juga
kalo minat ngn mana2 kartunis,lehla add dorg dlm fb korg
hehe promote plak

then my sister k yah n husband dia .
dorg ni baru bjinak2 ngn internet dn currently sgtla msyuk ngn fb nih
adik ku yg ngaja dia start fb nih
sronot leh chat..smpai lupe masak kkdg.heh
then my sister in-law,k aniza masayu.
my brother,zainal xde fb.

then of course my little sister yg dh xlittle dh
br pas grad degree,22yrs old
dia ni amik kos yg same cm aku dlu
bio-industri at utm
hehe so sume lecturers bio ktorg knl same2
(n some of d lecturers pon ade fb gk,nk add aku!patutkah aku accept..masih dipikirkan,hehe.malu lak kang dorg knl kite lebih2)

hehe,cm best lak leh connect ngn dorg gune alternatif link
yela,duk jauh2,jrg2 dpt jumpe
so bile online,lehla chat skit2

ksimpulannya..fb mmg menceriakan hidup kami skluarga
skian,terima kasih

p/s:ayt ku mmg tunggang langgang kn.yup,aku mmg xpndai mengarang ayt best.sesiape sudi,tlg brikan tips utk memperbaiki cara aku menulis entry yg baik,hehe.

5 comments:

  1. uikss..adik ko dh 22yrs dh. dh grad dah?? dl pernah jumpe masih anak remaja lagik..hehe

    ReplyDelete
  2. you mean fb melekakan hidup kami sekeluarga? haha. aku bodoh fb. kalau aku rajin godek2 mesti aku jd addicted.

    ReplyDelete
  3. alaa salwa, x kesah ayat tonggang langgang.. klo ko bace entry aku lagi tah pape.. hehe..

    *kdg2 aku x jd post entry sbb rase susunan ayt + penggunaan perkataan tah hape2! aku salute lily yg pandai berblogging! u go girlll!!!

    ReplyDelete
  4. lily: a'a,dh bsr pnjg dak tu.ni nk smbung master kt upm katanya,tp jd RA dlu.
    achik:yupp,mmg melekakan.tp xpe..we likeeitt.
    ninie:mane x ayt tunggang-langgang,bm aku time spm kn c4.hahah

    ReplyDelete
  5. oh aku tak perasan ayat ko di bawah sekali tu. wawa, lantak la tulis tunggang langgang ke apa, tulis je apa yang kau nak tulis. blogging bukan macam SPM tu ha nak kena score A1 ke ape. janji orang pham apa yang ko tulis.

    p/s: aku pun nak menyedapkan diri sendiri sbb entry aku pun banyak yg tunggang langgang. haha..

    ReplyDelete

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails