Monday, March 29, 2010

lptop rosakkk

assalamualaikum
dh lame xupdate
sbb ade citer sedey
lptop yg ku gunakan itu sudah kaputt
bsama2 data peperiksaan (headcount ngn result exam)
alahai..
last tuesday,
mase ku meng'print result ujian bulanan utk klas pend.khas
tetibe lptop skolah MIMOS ku itu
tlh tpadam dgn sndiri
trus shut off
aku ingtkn xde bateri
rupe2nye mmg abih rosak
bile tekan power on
xkuar ape2 display lgsung kt skrin dia
mmg sah2 la rosak
so last week smpi ke arini
dok melilau satu skolah
cari lptop yg free utk aku guna wt sementara
aku rase MIM*S 2008 tuh mmg la xpower
fyi,that lptop adlh lptop yg dbekalkn kt skola
utk kegunaan PPSMI fasa yg ke6
iaitu yg terakhir,thn 2008
sbb pastu k'jaan xde supply lptop lg dh ke sekola
hmm..tp yg fasa terakhir tu la yg byk probs
mane taknye..
kalu kt kdai,lptop MIM*S ni murah je
RM1500 dpt kot
tp oleh sbb k'jaan yg bli
harganye mncecah 5k sebuah
ade ke patut
pastuh keypad pn sng tanggal
n byk lg la prob yg mls nk mention
ksimpulannye
amatla sedey lptop itu dh rosak
aku xtau cmne skang
adakah kna taip semual sume result exam,
senarai name murid..buku panduan guru..
huaaa byknye mende dlm tuhh
utk mase skang
lptop tu ade kt cikgu ICT skolah
aku mintak dia recover harddisk nye
utk di'sedut' data2 dlm tuh
minatk2 la buleh
aminn...

2 comments:

  1. ye.. pembaziran yg paling besar.. laptop hrg 1500 dibeli dgn 5k.... cane leh lulus tender gaknyer...

    ReplyDelete
  2. tu namenye ketirisan dlm pengurusan tender kerajaan...

    ReplyDelete

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails