Monday, June 22, 2009

mid-year exam; blogger style.

ha,musim bdk2 skolah menjawab midyear exam dh lps kn.
ni turn teacher lak nk lyn soalan2 peksa.haha.




TAG 1
Mari menjawab soalan dalam Bahasa Malaysia.
1. Bekas kekasih saya adalah : my hubby.he.dlu dpanggil kekasih la, skang lover cum husband.

2. Saya sedang mendengar : poker face-sape tah nyanyi
3. Mungkin saya patut: mkn vit. supplements now

4. Saya suka : baring tgk tv

5.Sahabat-sahabat baik saya : sumer baik2 tp jrg dpt jumpe
6.Saya tak paham : politik masakini
7.Saya kehilangan : some of our wedding pics - huhu

8.Ramai yang berkata : panas aa skang kt pontian nih

9.Makna nama saya : penghibur/ madu/ hidangan mknn dr syurga
10.Cinta itu adalah : nah! rasakan sndiri kalo mau tau!
11.Di suatu tempat, seseorang sedang : borak2 smbil mkn durian kampung

12.Saya akan cuba : jd mama n wifey yg best!
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : forever dlm bahasa inggeris

14.Telefon bimbit saya : dh byk kali jatuh tp masih ok.love it!

15.Bila saya terjaga dari tidur : Saya trus pgang tummy, rase2 bb ade lg kt situ x.he.
16.Saya paling meluat apabila : xtau nk wat ape
17.Pesta/Parti adalah : ade makan2, ramai org leh borak2 atr satu same lain
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing.
(polar bear comeyl tp xjmpe lg)
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 20 an

20.Hari ini : Isnin.1st day of d week.minggu ni jd guru bertugas
21.Malam ini saya akan : tengok tv.tido awal kalo leh.

22.Esok pula saya akan : g sekolah
23.Saya betul-betul inginkan : kesihatan seisi keluarga
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : bminyak tak aa muke ku arini
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat membeli belah
26.Makanan Barat atau Jepun : barat

27.Bilik yang terang atau gelap: gelap
28.Makanan segera adalah : cpt siap n sdp tp bwk mudarat if slalu sgt dihadap.
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?bye, jumpa lagi.assalamualaikum

30.Siapa yang anda nak Tag? Kengkawan

TAG2

1. Apakah perasaan anda sekarang? sakit blakang cz duk lame sgt.xsbr nk baring ats katil nnti

2. Saya nak makan? isi klapa muda (org jawa kata 'degan')
3. Saya tak suka? durian
4. Impian saya? Nak buat projek yg saya suka

5. haiwan yg saya tak suka? ular
6. Saya harapkan? our baby nnti sihat n happy.
7. Jika boleh putarkan masa? saya nk mkn mknn yg bkhasiat je dr kecik2 lg

8. Saya pada 10 tahun akan datang? livin' a happy life with hubby n several kids?
9. Handphone saya adalah sebuah? sony ericsson
10. Saya pernah bercinta sebanyak? xbyk ah.
11. Kawan-kawan saya? semua baya2 saya mostly.
12. Pernah dikhianati? nope

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? hope she/he regrets it n b happy later in life.
14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?

can't list down here now. too tired to think rite now. sape nk jwb,sila la amik ek :)

No comments:

Post a Comment

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails