Friday, June 19, 2009

secret passion

baju kwn aku..diguna wat sampel

hehe, ni la sbnanya yg jd keminatan haku sejak tahun lps.
'beads' !!!!!!!!! hehe, tujuannya utk mencantikkan or memeriahkan seswatu baju or garment itu.
aku last year amik gk upah skit2 jahit manik yg kt tgn tuh. ala, yg simple2 je.yg anta upah pon cikgu2 skolah aku la. hm, thn ni kurang sket amik upah.sbb aku mls. lgpon skill memanik aku xbetambah lg.huhu..

so..skang ni tgh dlm proses nk memantapkan skill la.sifu aku adalah geng2 dr skola aku gk. dorg mmg dh expert dlm bab2 ni. slalunya hasil jahitan akan dpt dikongsi bersama satu skola (he, dorg suke jdkan bhn pameran dlu b4 baju tu diserah pd org yg mengupah ). hmm..mmg cantik la kalo aku dpt wt sebijik cmni nnti. tunggu!!!

yg ni pn cantik gk..lg byk jenis manik diguna.



yg ni jahitan kt bhgn dada baju..menjalar2 u!

4 comments:

  1. wah..tak sangka ko suka jain beads. dulu operator kat tpt aku ade sorang leh jahit. tp die dh berenti so tkleh la nk tempah lagi. tmpah kat kedai mahal..huhu..

    next time ko dh terer lehla aku antar kat ko jek baju2 aku..heheheh..

    ReplyDelete
  2. ha,buleh je kalo ko nk antar.aku skang nih jahit manik sebaris or 2 baris jek lg...yg berkerawang2 cmtu, aku ngah wat experiment kt baju sndiri lg.hikhik.dh terer nnti,br aku iklankan plak.

    ReplyDelete
  3. Dah tak rahasia dah. Aku tag ko jugak wawa the bee, http://mizzyn.blogspot.com/2009/06/tagged-by-lily.html

    ReplyDelete
  4. wawa... wahhhh... bestnya n rajinnyer ko.. baju aku utk dinner ni punya Manik langsung tak vogue.. dahla aku bayar RM30 kat kedai tu.. ya allah 2 line jek manik dia.. sabar jer laaaaaaaa

    ReplyDelete

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails