Thursday, May 6, 2010

baju raya saya


salam semua
selamat malam
hari ni tamat sudah kursus english proficiency
overall,it was fun!
n d more exiting thing is
i gain more friends among the teachers!
yeay..(mari meluaskan pengaruh...hehe)
seronok sgt
our trainer speaks excellent english
he's a lecturer from IPTHO
wahahaha..aku berangan nk speaking mcm dia weh

ok ok
tajuk di atas menyatakan' baju raya saya' kn
so..
this is a pic of my 1st baju raya for this year


i  bought this from my friend's blogshop
the owner, siti aisah../ ai..
is my old friend since we're in primary school
she's a sweet lady n has a 2years old son
named radhi
radhi is soo cute!
so kalo nk usha baju2 di blog beliau
silakan la ye :)
u can get nice discount too
(but for a limited time only..hurry!)

well..
nmpak sgt mcm aku excited nk tnjuk kt org
baju raya aku kn..(poyo jek)
bkn ape kwn2..
kali ni time raye..faheem dh berumur setahun..
hehe last year kn he was born in d 1st of ramadhan
so time raye tu, mama dia ni
not actually dpt beraya la kn
since masih dlm pantang lg (eleh, pantang ke??hehe)

jadinye..
thn ni mmg bsmangtlah nk beraye
em,bj raya nk start bli skit2
utk faheem,mybe beli yg dh siap je

ade kot ek baju melayu  saiz baby mcm faheem? 
agak2 ade x blogshop yg jual baju melayu utk baby boy?
(aku sdg gian nk shopping online je skang nih)

ngeee...bestnye nk raye
weh! pose belambak lg xganti tau takkk!!!
dushhh!!!sedarla diri tu sket.
ok.baiklah.
back to reality.

ok..gdnite peepss..
luv ya all

---- >    esok ku ke sekolah semula stlh 3hari bkursus
ape la khabarnya murid2 ku
agaknye dorg buat tak bekalan homework yg aku bg tu
kalo xsiap...haippp!!!

4 comments:

  1. Amboi, seronotnyer mama faheem ni show off bj raya dia, hehe..awal lg la, ;)
    kak sara pun kali ni raya waidi dah 1 year (dia kan lahir 1 day b4 faheem), thn ni 4 of my boys akan pakai sepasang, ammi akan jd yg plg spesial, hehe..
    teruja lak nak raya bila wawa teruja ;D

    ReplyDelete
  2. cantek gile weh baju nih..agak2 ada tak size XXL utk aku..kekekeke

    ReplyDelete
  3. k sara: yeahh..mmg teruja.nnti leh la faheem n waidi raya sakan kn..last year dorg ni dok tido je time raye.

    lily: bj aku cntik ekk..yeay pndai gk aku pilih bj!

    ninie: :) time aku pkai nnti xtaula cntik ke x.silap2 xmuat dh.haru!!

    ReplyDelete

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails