Thursday, July 16, 2009

baby's comin' soon..


here's our preparation 4 our baby.
byk ke? takla ek.normal la tu
lame gk kumpul tu.hehe
baju byk gk
even org kate jgn bli byk sgt coz bb cpt bsr
kitorg bli gk,xkire.eksaited nye psl.he

em,sakit blakang aku makin tambah ni
rajin sengal2
ade org kata nmpk perut ni senget sket
aku ckp la spine aku mmg bengkok sket
'scoliosis' dlm medical term
tp mujurla 'mild scoliosis' je,xrequire any surgery
dlm xray nmpk cm uruf 'S'
kalo org lain biasanya spine kn lurus kn
so,oleh krn aku ade condition ini
big kmungkinan la aku xleh disuntik ngn epidural nnti mase nk deliver
kang en.doktor bius tsalah suntik lg naya
kna la thn sakit..huahua
neway,aku xkn mengalah!
chaiyo2!!!

2 comments:

  1. wahhhh dah packing n prepare ek.. bagus..bagus hehehe..biasala tu, anak pertama mesti grand sket ihiks

    ReplyDelete
  2. still ader lg yg rase lum bli,hm,xpenahnya rase cukup..nervous nih sbnanya

    ReplyDelete

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails