Thursday, July 30, 2009

ko menjahit lagik??



-----ni yg dh siap last week












ade ustazah kt skola leh tkejut bile tau aku still amik upah jahit
hehe,dia kate xde keje lain ke nk wat
yess,.saye still ade mase mnjahit beads.
dlm mase 2minggu lebih ni,smntara bb lum nk kuar
still ok lg melayan hobi.
mlm2 lps mkn sume2,start la ku mjahit.
baby kt dlm pon ok jek lg..menyokong kot
hehe

em,membe kt skola tu anta lg baju raye anak pmpuan dia kt aku,suh aku bubuh manik.
aritu dh siap 2pasang,ni bg lg 1psg.
aku xkesah jer,asalkan maniknye dia yg pilih n beli.
aku juz jahit je.mls nk kuar beli coz lecehla nk match2kn kaler baju ngn manik.
kalo tgk pics ni,if korg rase aku jahit xkemas pon xpe,he
nk komen2 lg la dialu2kan
maklumle,kite bkn terer sgt
stail simple blehla




--beads yg akn di'lekat'kn kt baju














-----mule2 wt satu line dulu












-----pastuh tambah lg 1 line.











-----nnti akn jd cmni.2 line.bentuk tajam2 .









1 comment:

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails