Sunday, July 12, 2009

sports day



here's some pics during our school's sports day, 2nd july yg lalu.
citer dh basi kn.heh.sbb act aritu aku dh taip2 entry nih,
tp ade error lak, jd abih sume ilang
tensen nye pasal,
majuk xnk tulis entry smpai la arini
hehe

em,psl event aritu,aku jd hakim balapan
keje tulis masa n results rasmi utk sume acara
sib baikla dpt duk bwh payung
kalo x, kompem satu skolah sume ksian tgk aku
ngn tummy yg bsr berlegar2 tgh padang di bwh terik mentari
tp bb aku ok jek
dia kna biase kn diri ngn keaktifan mama nih

neway, on that day,our rumah SAGA (kaler ijau)
dpt 2nd place overall,behind umah PERDANA (merah)
kalo ikut history,umah ijau ni manjang je last place
kira thn ni melonjak la kecemerlangan tuh
em,tp kitorg dpt award khemah tbaik gk tau
so xsesia la cikgu2 umah ijau ni menghias khemah cantik2
sebijik cm khemah kawen mase majlis aku dlu
hijau n cream..nice!
tp sowi la,pics khemah umah ijau tu xsmpat nk amik
sbb mase sibuk2 kt khemah tu,konon2 nk snap gambo..
nama aku dh dpanggil ngn pembesar suara yg berbunyi
"Perhatian kpd pn salwa, pn zaharah dan pn maziyan..sila bergerak ke tmpat hakim balapan segera
kerana acara akan bermula sebentar lagi."
so tu yg xsmpat nk mik gambo khemah kami yg cntik tu,he

p/s: teringat time sukan kt mozac dlu.meriah tul mase nk hias2 khemah kn.siap ade yg masuk utan,nk carik batang kayu yg tinggi2.konon2 sape bendera umah dia yg plg tinggi, dia mng la.
apepon,sbg mantan ahli umah bendahara (kuning) yg best,ayt ni masih terngiang2
' ole..ole..ole..ole..bendahara,juara diraja'.
xdlupakan,rakan2 dr umah syahbandar,temenggong n laksamana
lily,diod,achik,farah----temenggong
nadh,zura----bendahara
nooreen,ninie-----syahbandar

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA :)

No comments:

Post a Comment

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails