Friday, April 16, 2010

citer adik-adikku

assalamualaikum
hehe gossip ptg2 ni
jom

aku ada adik
sorg je adik aku
nama adik aku, T
umur dia 23 thn

mase kt skolah mngah dlu
aku ade knal sorg junior
boy,nama A
muda 2thn dr aku

tah macmana
aku br found out kt fb
tetibe status diorg
-in a relationship' antara satu sama lain!

hua hua
bile lah bdk berdua ni bkenalan
padahal xsatu skolah pn
ni mesti stat kt FB ni
pandaila korg ni tau

pasni aku nk selidik abis2 kt adik aku
siap ko
mlm ni kami lik kg
adik aku pn lik kg
dia keje kt kl,stay ngn abg kitorg
bf dia tu keje kt s'rawak

em, tp xpe,kalo 'jadi'
bagus gk
'bakal adik ipar aku tu..
org bt pht gk
so , xla jauh sgt ngn umah mak
hehe

keciknya dunia
mudah2an diorg berbahagia
:P aku tumpang hepi aje

ni pic kami berdua, mase kenduri kawenku kt guar chempedak,kedah

2 comments:

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails