Sunday, April 4, 2010

pontian--kota tinggi--desaru--pontian

assalamualaikum..
today is sunday
yesterday was saturday
tomorrow will be monday!
huhu kna g sekolah lg esok

ok ok xnk citer psl esok
citer smlm k

tanggal 3april yg lalu
iaitu smlm,heheh
kami 3beranak g kenduri member skolah dlu
iaitu sharina dolah
anda masih ingt kt dia wahai rkn mozac sumer?

umah beliau kt kota tinggi
dgrnye mcm jauh dr pntian ni kn
tp sbnanya xla jauh sgt
dr umah kami ni,ada la dlm sejam stgh

mase otw tu,dh msj ngn cikgu zurani
yakni mama aiman
sort of janji la nk jmpe kt sana kn
dia umah kt ulu tiram je
so lg dkt nk ke kota tinggi tu
kami yg jauh skit 

tp nk wt cmne
ujan turun selebat2nye
smpi kt umh knduri tu pn dh kalut2 nk parking 
after parking,trus pkai payung angkut faheem
masuk je kt khemah..

jmpe la zura
huuu sgt hepi dpt jmpe
sbb dh lame gile xjmpe
since 1999 (lps skolah trus xpnh jmpe)
borak2 kejap je
aiman pn ku xdpt nk jmpe,coz dh dslmtkn dr ujan
oleh papa dia
tp zura dptla jmpe faheem kjp
after that,zura pn beredar..
--nnti kite jumpe lenkali ek  zura,promise!--

then kitorg anak branak truskn mkn
n dptla btemu ngn pengantin 
dr sharina (dentist kt pahang) sgtla cantik
dress pn cun!
he,mase mula2 tegur  dia
he,nasibla dia knal aku
kalo x,malu!
hhehe,wish her congratss
n slmt pengantin baru

pastu
kitorg meneruskn pjalnn ke desaru lak
dh lame xkesane
last g mase thn 2006
em,tp xdpt mandi ke main air  pn 
coz ujan 
kitorg bwk faheem tgk pantai je
bteduh bwh pondok
rehat2 jap,
pastu blah balik pntian semula

singgah mkn kt kedai awana tepi laut
smbil menyaksikn match MU lwn CHELSEA
ok itu sj
babai :)



4 comments:

  1. Wehh..kecewa aku..ingat ade gmbar pengantin tadi..=p

    nway, serius tak ingat weding sharina padahal die ade antar kad kat aku.kijam sungguh kan..nnti aku wish congrats kat fb lah..huhu

    ReplyDelete
  2. aku tak dapat lah nak pergi sebab aku oncall. huhu. dia pun hantar kad kat aku.

    PssT : aku pun ingat ada gambar.cis! hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha cian kowang kna tipu. nk wt cmne,kamera xdak! em,gambarkn dlm kpala korg jela yek :)

    ReplyDelete
  4. aku memang x dijemput...xpe kan..heheheh

    ReplyDelete

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails