Friday, April 2, 2010

a great comedian...gone forever



just read the news about the death of my fave comedian..mr din beramboi
 due to 'demam denggi berdarah'
 minggu lalu arwah telah ditemubual dalam Utusan Malaysia…dan inilah kata-kata arwah sewaktu ditemubual; 
“Saya rasa kini saya boleh berbangga dengan konsep lawak jenaka yang saya ketengahkan. Esok atau lusa kalau saya sudah meninggal dunia, mungkin orang akan ingat dengan konsep lawak yang sebegini
“Saya akan teruskan karier saya ini selagi ada umur dan kesihatan yang baik. Ini kerana, urusan esok, lusa dan hari hari seterusnya adalah perkara-perkara ghaib yang hanya Allah sahaja yang tahu,”
mungkinkah arwah sudah dapat merasakan ajalnya hampir tiba?
 doa  akan mengiringi kau di sana, Al- Fatihah.

i copy this from here

No comments:

Post a Comment

lovin' each day

Daisypath - Personal pictureDaisypath

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails